KÖZÖSEN A FENNTARTHATÓ JÖVŐÉRT

Vállalatirányítás- Governance

A szervezeti fenntarthatóságot elősegítő felépítést részesítjük előnyben, amelyben hangsúlyosak a felelősségi körök, a belső szabályozások, a szervezeti folyamatok és a kapcsolódó teljesítménymutatók, támogatva ezzel az employer brandinget és a belső kommunikációt.

Vállalatirányítási szerep

A fenntarthatósági szempontok meghatározó szerepet játszanak az operatív döntéseinkben, elengedhetetlen számunkra, hogy a mindennapi tevékenységünk során is csökkentsük környezetterhelésünket és integráljuk tevékenységünkbe a fenntartható fejlődés társadalmi és vállalatirányítást célzó alapelveit. Ennek tudatában ösztönözzük munkatársaink tudatosságát, felelősségvállalását, és igyekszünk olyan lehetőségeket biztosítani számukra, amelyekkel saját maguk is hozzájárulnak a folyamathoz.

 

ESG-VEL kapcsolatos funkciók szervezeti elhelyezése

Környezeti, klímavédelmi és fenntarthatósági kérdések maradéktalan és hatékony kezelése érdekében létrehoztuk az ESG Központunkat és a Fenntarthatósági Ügyletekért felelős Központunkat is.

Az ESG Központ közvetlenül a vezérigazgató alá tartozó, önálló szervezeti egység, ahol dedikált ESG szakértő értékeli és véleményezi az ügyleteket, projekteket. A központ tevékenysége kiterjed az ESG stratégia végrehajtására, valamint a működését támogató szervezeti (al)egységek munkájának koordinálására is.

A Fenntarthatósági Ügyletek Központ az Üzletfejlesztési Igazgatóságon belül elhelyezkedő szervezeti alegység, amelynek feladata az EXIM zöldfinanszírozási gyakorlatának kialakítása, továbbfejlesztése, és a kapcsolódó teendők kezelése.

Korrupció 

megelőzése

A pénzügyi intézetként arra törekszünk, hogy működésünk a hatályos jogszabályoknak teljes mértékben megfeleljen.

Korrupcióellenes politika

BELSŐ HITELEZÉSI ÉS BIZTOSÍTÓI
FOLYAMATOK SZABÁLYOZÁSA

Az éghajlatváltozással és a környezeti kockázatok értékelésével kapcsolatos felelősségeket az MNB Zöld Ajánlása mentén integráltuk a folyamatainkba.

MNB ZÖLD AJÁNLÁS

Panaszkezelési
gyakorlat

Célunk, hogy partnereink és ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és az ügyintézési módjainkkal: gyors és hatékony panaszkezelési eljárást működtetünk, a felmerülő visszajelzésekre minden esetben megoldást keresünk.

PANASZKEZELÉSRŐL BŐVEBBEN

Etikus

működés

Az Etikai Kódexünk központi szerepet tölt be, a mindennapi működésünket meghatározza a kapcsolódó irányelveknek vagy eljárásoknak megfelelő felelős és etikus működés.

ETIKAI KÓDEXRŐL BŐVEBBEN