HU | EN | RU

AZ EXIM-NÉL DOLGOZNI

GLOBÁLIS GONDOLKODÁST JELENT.

Service Desk vezető

foglalkoztatás formája:

Határozatlan idejű

munkavégzés helye:

Budapest

A munkakört betöltő fő feladatai:

  • az informatikai felhasználók támogatásának szervezése és annak folyamatos biztosítása az üzleti elvárásoknak és vállalt szolgáltatási szinteknek és az ITIL módszertanoknak megfelelően;
  • az EXIM IT stratégiájával összhangban elősegíti az IT Service Management struktúra, folyamatok és kompetenciák kialakítását / fejlesztését;
  • szervezeti egység vezetőként gondoskodik a Terület feladatainak hatékony, megadott határidőn belül és magas szakmai színvonalon történő teljesítéséről;
  • menedzseli a terület munkáját, beleértve a beosztott munkatársak szakmai fejlődésének támogatását, képzését, motiválását, utánpótlását;
  • irányítja a Társaság munkaállomásainak és felhasználóinak teljes körű - szoftveres és hardveres támogatását végző Help desk munkatársak feladatvégrehajtását;
  • riportálja a más szervezeti egységek és az Informatika között fennálló Szolgáltatási Szint Megállapodásokban (SLA) foglalt teljesítménymutatókat;
  • reagál az IT Biztonság megkereséseire, adatot szolgáltat különböző auditok esetén;
  • ellátja a Társaság mobil eszközeinek (notebook, mobiltelefon, táblaszámítógép stb.) informatikai támogatását, kapcsolatot tart külső telekommunikációs szolgáltatókkal;
  • elvégzi az eszközbeszerzéssel, eszközgazdálkodással kapcsolatos feladatokat;
  • társasági szinten gondoskodik a hardver és szoftver eszközök műszaki/üzemeltetési nyilvántartásáról, a szoftverek jogtisztaságáról

Elvárások:

  • hasonló munkakörben szerzett min. 3 éves tapasztalat;
  • angol nyelv szakmai szintű ismerete;
  • jó problémamegoldó képesség, kreativitás, kezdeményezőképesség, komplex rendszerek átlátása;
  • dokumentálási készség, nagyfokú precizitás;
  • kiváló kommunikációs készség;
  • kockázat felismerési képesség, priorizálási képesség

Előnyt jelent:

  • Tapasztalat service desk átalakításában / kialakításában;
  • Tapasztalat többszintű service management rendszer kialakításában működtetésében;
  • ITIL módszertanok ismerete;
  • banki, pénzintézeti tapasztalat, pénzintézeti folyamatok, termékek ismerete;

Amit kínálunk:

  • fejlődési lehetőség egy biztos hátterű, gyorsan fejlődő pénzintézetnél;
  • jó hangulatú, szakmailag rátermett csapat;
  • rugalmas munkavégzés;
  • önálló, felelősségteljes munkakör;
  • külső és belső képzések, számos lehetőség szakmai fejlődéshez;
  • versenyképes bérezés

További információk:

Jelentkezés

Hibás email cím
Hibás mezőérték
Invalid Input
Invalid Input
Invalid Input
A hozzájárulás kötelező
Hozzájárulása kötelező.
Kérjük, pipálja ki a négyzetet!

Eximbank Zrt.

Cégjegyzékszáma:
01-10-042594, bejegyezve a Fővárosi Törvényszék, mint Cégbíróság által

Adószám:
10949638-2-44

Bankszámlaszám:
14800016-06000008-11111128
S.W.I.F.T. kód: HEXI HU HB 

MEHIB Zrt.

Cégjegyzékszáma:
01-10-042595, bejegyezve a Fővárosi Törvényszék, mint Cégbíróság által

Adószám:
10949621-2-44

Bankszámlaszám:
10918001-00000001-04530003

1065 Budapest, Nagymező u. 46-48. Tel.: +36 (1) 374 9100, +36 (1) 374 9200, Fax: +36 (1) 269 1198 E-mail: © 2023 EXIM Minden jog fenntartva

Eximbank Plc.

Bank account number: 
14800016-06000008-11111128
S.W.I.F.T. kód: HEXI HU HB 

MEHIB Plc.

Bank account number: 
10918001-00000001-04530003

H-1065 Budapest, Nagymező street 46-48. Phone: +36 1 374 9100, +36 1 374 9200 Fax: +36 1 269 4476, +36 1 269 1198 E-mail: © 2023 EXIM All rights reserved

ЗАО «Эксимбанк»

Номер банковского счёта: 
14800016-06000008-11111128
S.W.I.F.T. kód: HEXI HU HB 

ИНН: 10949638-2-44

ЗАО «МЕХИБ»

Номер банковского счёта: 
10918001-00000001-04530003

ИНН: 10949621-2-44

1065 Будапешт, ул. Надьмезё д.46-48. Тел.: +36 (1) 374 9100, +36 (1) 374 9200, Факс: +36 (1) 269 1198 Электронный адрес:
© 2023 EXIM Все права защищены