Fizetésforgalmi szakértő
Adminisztráció, back office
Teljes
Határozatlan idejű
Budapest
Milyen feladatok várnak rád?
- fizetésforgalmi műveletek lebonyolítása, fizetési tranzakciók indítása, fogadása
- forint és deviza átutalási tranzakciók analitikus rendszerben történő rögzítése
- fizetési rendszerek monitorozása
- elszámolási és adminisztrációs feladatok ellátása
- ügyfelek részére szóló értesítő levelek elkészítése, kiküldése
- egyeztetési feladatok, adatminőség biztosítása
- a szolgáltatási megállapodások (SLA), vonatkozó utasítások betartása
- részvétel az új termékek/rendszerek bevezetésében, tesztelésében
Téged várunk a csapatba, ha rendelkezel az alábbiakkal:
- felsőfokú szakirányú végzettség
- 1-2 év szakmai tapasztalat Back Office, vagy pénzforgalmi területen
- fizetési, elszámolási rendszerek ismerete
- banki analitikus rendszerek használata (pl. számlavezető, ill. tranzakciós rendszerek)
- középszintű angol nyelvtudás (írásban és szóban)
- magabiztos MS Office felhasználói ismeretek
Egyéb szükséges kompetenciák:
- rendszeresség, precizitás
- szabálykövetés
- együttműködő készség, proaktivitás
- jó kommunikációs és konfliktuskezelési készség
- problémamegoldó és döntési készség
- logikus gondolkodás
Előnyt jelent:
- GIRO-, SWIFT-, VIBER-hez kapcsolódó rendszerekben való jártasság
- számviteli ismeretek
- egyéb banki területen szerzett tapasztalat (pl. számlavezetés, hitelkezelés, treasury)
- projekttapasztalatok (termék- vagy rendszerfejlesztési projektben részvétel, tesztelés, véleményezés)
Miért érdemes az EXIM-nél dolgozni? Ez vár Rád:
- fejlődési lehetőség egy biztos hátterű, gyorsan fejlődő pénzintézetnél;
- jó hangulatú, szakmailag rátermett csapat;
- rugalmas munkavégzés negyedéves munkaidőkeretben;
- önálló, felelősségteljes munkakör;
- külső és belső képzések, számos lehetőség szakmai fejlődéshez;
- támogató munkahelyi légkör