Ügyfélkapcsolati menedzser

Üzlet / vállalati kapcsolattartás
Terület:
Üzlet / vállalati kapcsolattartás
Teljes
Munkaidő:
Teljes
Határozatlan idejű
Foglalkoztatási formája:
Határozatlan idejű
Budapest
Munkavégzés helye:
Budapest

Milyen feladatok várnak rád a magyar cégek külföldi piaci sikereinek elősegítésében?

  • Döntés-előkészítő, valamint egyéb szakmai anyagokra vonatkozólag az intézményi álláspont kialakítása és koordinálása a Bank más szervezeti egységeivel közösen, illetve a kialakított szabályok átvételének koordinálása
  • A Bank tevékenységéhez kapcsolódó finanszírozási trendek és a kereskedelmi bankok gyakorlatának nyomon követése; általánosan felmerülő, a nemzetközi szervezetek kompetenciájába tartozó szakmai kérdések összegyűjtése, egyeztetése a külső partnerekkel, válaszok kidolgozása és eljuttatása; az ezen feladatok elvégzése során megkapott információk Bankon belüli áramoltatása
  • Ügylet megvalósíthatóságának előzetes elemzése. Az ügyfélhez, ügylethez, biztosítékokhoz kapcsolódó kockázatok feltárása, információk gyűjtése és továbbítása a kompetens társterületek részére, adatszolgáltatás a pénzügyi kockázatok feltárásához
  • Ügyletgazdaként a vonatkozó előterjesztések elkészítése, a kapcsolódó szerződések előkészítése, megkötése, szerződések üzleti gondozása; a teljes ügylet dokumentálása, az ügyfelekkel és az ügyletekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése az érvényes szabályzatoknak megfelelően
  • A folyósítást, illetve kötvények kiadását megelőzően a folyósítási, kötvénykiadási előfeltételek biztosítása, ill. teljesülésük ellenőrzése az érvényes szabályzatoknak megfelelően.
  • Ügyfél-, ügylet- és biztosíték-monitoring az érvényes szabályzatoknak megfelelően.
  • Társfinanszírozás, ill. több bank által finanszírozott ügyfelek esetén az érintett kereskedelmi bankokkal való együttműködés
  • Folyamatos kapcsolattartás az ügylet(ek) realizálásában résztvevő szakterületekkel, külső szakértőkkel, (külföldi) hitelintézetekkel

Téged várunk a csapatba, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • felsőfokú iskolai (gazdasági) végzettség
  • 3 év hitelintézetnél vagy nemzetközi vállalatnál szerzett szakmai tapasztalat
  • tárgyalóképes, pénzügyi szaknyelvet is magában foglaló angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • jó kommunikációs készség magyar és angol nyelven egyaránt
  • együttműködési képesség
  • elemző képesség
  • problémamegoldó képesség
  • precizitás
  • határozottság és alkalmazkodóképesség
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)

Előnyt jelent:

  • az angol nyelven kívüli más idegen nyelv legalább középszintű ismerete (német, orosz, francia stb.)
  • pénzügyi és jogi jártasság
  • B kategóriás jogosítvány

Miért érdemes az EXIM-nél dolgozni? Ez vár Rád:

  • stabil hátterű, dinamikusan fejlődő, nemzetközi környezetben működő intézmény
  • rugalmas munkavégzés negyedéves munkaidőkeretben
  • szakmai fejlődést biztosító feladatok
  • önálló, felelősségteljes munkakör
  • támogató munkahelyi légkör
  • versenyképes fizetés és széles körű béren kívüli juttatások (magas összegű cafeteria keret, egészségügyi szűrőcsomag, sporttámogatás)
  • családias, jó hangulatú munkahelyi légkör
  • egyensúly a munka és a magánélet között
  • nemzetközi szabályok alapján működő, egyedi finanszírozási tudás elsajátítása
  • betekintést nyerhetsz egy exporthitel-ügynökség működésébe, és
  • hozzájárulhatsz a magyar cégek külpiaci sikereihez